Horní menu

Česky English

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní údaje > Aktuality > Harmonogram oslav 50. výročí založení školy

Harmonogram oslav 50. výročí založení školy



Datum konání:
15.10.2022

Milí absolventi, kolegové, pamětníci, studenti, rodiče a přátelé školy, naše oslavy se blíží!

Všechny potřebné informace najdete zde. Kdybyste potřebovali něco ujasnit, pište, volejte!

 

PROGRAM OSLAV DNE 15. 10. 2022

Prohlídka školy (GOH)                11:00 – 14:00    (prohlídky začínají v 11, 12 a 13 hodin)


Akademie pro veřejnost
             16:00 – 18:30    aula VŠB-TU

Se svolením Lukáše Bárty, duchovního otce akademie, zveřejňujeme pouze toto: „Dvouhodinové svěží vanutí zvuků, barev a slov studentských i učitelských; dravé i konejšivé, extatické i kontemplativní." 

Takže se těšte!

Vstupné se bude vybírat formou dobrovolného příspěvku v hotovosti nebo pomocí QR kódu na místě, není potřeba žádná rezervace dopředu.

 

Společenský večer                     19:00 – 01:00    prostor před aulou VŠB-TU

Zahájení v 19:30

Z programu: pěvecká a taneční vystoupení, vystoupení pěveckého sboru, projekce fotografií z historie školy apod. 

Vystoupení budou probíhat v aule, ale těšit se můžete také na doprovodný program, který bude probíhat v ostatních prostorách VŠB. V jednom ze sálů bude hrát kapela poslechu i tanci, v přízemí si pak můžete poslechnout cimbálovku a mnoho dalšího.

Po celou dobu bude k dispozici prodej almanachu mapujícího 50 let historie školy, k nahlédnutí budou školní kroniky a také si budete moci zakoupit limitovanou edici školního piva!

Dress code - doporučujeme společenské oblečení (semi formal)

Prodej vstupenek a pokyny k platbě

K dispozici jsou vstupenky s večeří (včetně vegetariánské nabídky) za 480 Kč a bez večeře za 300 Kč. K jejich zakoupení je nutná registrace (jméno, příjmení, telefonní číslo). 

Rezervační systém nabízí plánek, který vypadá jako prostor auly, ale nenechte se zmást - jde jen o ilustrační mapu, nevěnujte tedy prosím rozmístění sedadel pozornost. Místa pro vás budou připravena u stolů podle toho, v jakém roce jste maturovali tak, aby „spolužáci“ vždy seděli spolu. Stoly budou umístěny v prostorách před aulou.

Do poznámky rezervace nám prosím uveďte rok, ve kterém jste naši školu absolvovali.

Platba se provádí převodem do 4 dnů od rezervace, ale prosíme Vás, abyste peníze převedli co nejdříve po provedené rezervaci – velmi nám tím usnadníte párování platby s Vaší rezervací a předejdeme tak případnému automatickému stornu Vaší rezervace v případě, že platba nebude do 4. dne od rezervace spárována.

Platby převodem nebudou spárovány ihned, ale během 2 pracovních dnů, proto je platnost rezervace nastavena na 4 dny. Jakmile dojde ke spárování platby, bude Vám automaticky doručen e-mail s rezervačním kódem, kterým se budete prokazovat u vstupu.

V případě technických potíží kontaktujte Mgr. Petra Janíka (petr.janik@gyohavl.cz).

Vstupenky na společenský večer si můžete zakoupit zde

Na všechny se moc těšíme!